sobota, 2 czerwca 2012

Ty który byłeś .. który JESTEŚ..
Który przychodzisz...
Daj mi moc przezwyciężenia moich ludzkich słabości.
Wezwij mnie znowu po imieniu..
Bym za Tobą poszedł, dokądkolwiek mnie poślesz.
__________________________________________________________


Nadchodzi, albo już nadszedł nowy etap życia..
Trzeba mi nowego spojrzenia, nowych siło do życia.
Pomóż mi Boże odnaleźć moje powołanie,
Pracę w której będę realizował to co Ty zamierzyłeś dla mnie od początku.
Sprawiłeś że jestem mężczyzną, powołanym do męskiego działania, do walki.
Powołałeś mnie bym był bohaterem według Twojego serca, Serca Boga.
Proszę Cię Boże umocnij moje powołanie, pokaż mi moją misję którą mi zleciłeś na tym świecie tak bym kiedyś mógł stanąć przed Tobą i zameldować Ci "misja wykonana Ojcze"
Tak jak Jezus rzekł na krzyżu "... wykonało się"